Kurs-Code Peda2004

Kreditpunkte 4.50

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)120

Vorlesungen (Stundenzahl)24

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge24

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)72

Bestätigt am (Datum)17.02.2015

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Irēna Katane

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Albrehta Dz. Didaktika. Rīga: RaKa, 2001. 2. Anspaks J. Pedagoģijas idejas Latvijā. Rīga: RaKa, 2003. 476 lpp. 3. Baltušīte R. Pedagoģijas studentu gatavība pedagoģiskai darbībai skolā. Jelgava: LLU, 2012. 4. Beļickis I. Alternatīvās izglītības teorijas. Rīga: RaKa, 2001. 5. Burceva R., Davidova J., Kalniņa D., Lanka Ē, Mackēviča L. Novitātes pedagoģijā profesionālās izglītības skolotājiem. Rīga: LU, 2010. Pieejams http://profizgl.lu.lv/mod/book/view.php?id=1211. 6. Cohen-Scali V, Rossier J., Nota L. (Eds.). New Perspectives in Career Counseling and Guidance in Europe. Cham (Switzerland): Springer International Publishing AG, 2018. 7. Jurgena I. Vispārīgā pedagoģija. Rīga: Izglītības soļi, 2002. 8. Katane I. Skola kultūrā un kultūra skolā. Jelgava: LLU TF IMI, 2006. 116 lpp. 9. Ķestere I. Pedagoģijas vēsture. Rīga: Zvaigzne ABC, 2005. 10. Lieģeniece D. Ievads andragoģijā. Rīga: RaKa, 2002. 11. Ozola I. Grāmata pašizaugsmei. Rīga: RaKa, 2018. 68 lpp. 12. Pāvulēns J., Mārtinsone K., Mihailova S. Konsultatīvais atbalsts skolēniem. Rīga: Raka, 2018. 80 lpp. 13. Purēns V. Kā attīstīt kompetenci. Rīga: Raka, 2018. 280 lpp. 14. Rubene Z., Krūmiņa A., Vanaga I. Ievads mediju pedagoģijā. Rīga: RAKA, 2008. 15. Rutka L. Pedagoga psiholoģiskā kompetence. Rīga: RaKa, 2012. 178 lpp. 16. Špona A. Audzināšanas process teorijā un praksē. Rīga: RaKa, 2006. 17. Vilkaste A. Skolas ilgtspējīgas attīstības plānošana. Rīga: RaKa, 2003. 18. Zelmenis V. Pedagoģijas pamati. Rīga: RaKa 2000. 19. Žogla I. Didaktikas teorētiskie pamati. Rīga: RaKa, 2001. 20. Žukovs L. Ievads pedagoģijā. Rīga: RaKa, 1997. 21. Žukovs L. Pedagoģijas vēsture. Rīga: RaKa, 2001.

Weiterfuhrende Literatur

1. Čehlova Z. Izziņas aktivitāte mācībās. Rīga: RaKa, 2002. 2. Hahele R. Pašnovērtējums mācību procesā. Rīga: RaKa, 2006. 3. Katane I. Paradigmas Latvijas izglītības vidē mūsdienās. Jelgava: LLU TF IMI, 2007. 117 lpp. Monogrāfisko pētījumu sērija „Izglītības ekoloģija”. 4. Katane I. Pedagoģijas teorētiskie pamati. Rīga: BUTS, 2006. 5. Katane I., Kalniņa I. Skolēnu personības konkurētspējas attīstība neformālās komercizglītības vidē. Jelgava: LLU, 2010. 331 lpp. 6. Katane I., Katans E., Lietapure S. Bērncentrētās izglītības vides multifunkcionalitāte audzināšanas kontekstā. No: "Sabiedrība. Integrācija. Izglītība", 2. krāj. Rēzekne: RTA, 2018, 212.-228. lpp. 7. Sēja T. Profesionālās izglītības attīstība Latvijas reģionos. Jelgava: LLU, 2008. 8. Šmite A. Pedagoģisko darbinieku tālākizglītība Latvijā (1944-1990). Rīga: RaKa, 2018. 9. Vedins I. Mācīšanas māksla. Rīga: Avots, 2011. 10. Ильин Е.П. Психология общения и межличностных отношений. Москва: Питер, 2009.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Journal of Science Education. ISSN 0124 – 5481 2. Pedagogy and Teachers’ Education. University of Latvia. ISSN 1407- 2157. 3. Laikraksts Izglītība un kultūra. Rīga, IZM, ISSN 1407-4036.