Код курса Peda2004

Кредитные пункты 4.50

Общее количество часов120

Kоличество часов лекций24

Kоличество часов семинаров и практических занятий24

Количество часов самостоятельной работы студента72

Дата утвеждения курса17.02.2015

Разработчик курса

author

Irēna Katane

Учебная литературa

1. Albrehta Dz. Didaktika. Rīga: RaKa, 2001. 2. Anspaks J. Pedagoģijas idejas Latvijā. Rīga: RaKa, 2003. 476 lpp. 3. Baltušīte R. Pedagoģijas studentu gatavība pedagoģiskai darbībai skolā. Jelgava: LLU, 2012. 4. Beļickis I. Alternatīvās izglītības teorijas. Rīga: RaKa, 2001. 5. Burceva R., Davidova J., Kalniņa D., Lanka Ē, Mackēviča L. Novitātes pedagoģijā profesionālās izglītības skolotājiem. Rīga: LU, 2010. Pieejams http://profizgl.lu.lv/mod/book/view.php?id=1211. 6. Cohen-Scali V, Rossier J., Nota L. (Eds.). New Perspectives in Career Counseling and Guidance in Europe. Cham (Switzerland): Springer International Publishing AG, 2018. 7. Jurgena I. Vispārīgā pedagoģija. Rīga: Izglītības soļi, 2002. 8. Katane I. Skola kultūrā un kultūra skolā. Jelgava: LLU TF IMI, 2006. 116 lpp. 9. Ķestere I. Pedagoģijas vēsture. Rīga: Zvaigzne ABC, 2005. 10. Lieģeniece D. Ievads andragoģijā. Rīga: RaKa, 2002. 11. Ozola I. Grāmata pašizaugsmei. Rīga: RaKa, 2018. 68 lpp. 12. Pāvulēns J., Mārtinsone K., Mihailova S. Konsultatīvais atbalsts skolēniem. Rīga: Raka, 2018. 80 lpp. 13. Purēns V. Kā attīstīt kompetenci. Rīga: Raka, 2018. 280 lpp. 14. Rubene Z., Krūmiņa A., Vanaga I. Ievads mediju pedagoģijā. Rīga: RAKA, 2008. 15. Rutka L. Pedagoga psiholoģiskā kompetence. Rīga: RaKa, 2012. 178 lpp. 16. Špona A. Audzināšanas process teorijā un praksē. Rīga: RaKa, 2006. 17. Vilkaste A. Skolas ilgtspējīgas attīstības plānošana. Rīga: RaKa, 2003. 18. Zelmenis V. Pedagoģijas pamati. Rīga: RaKa 2000. 19. Žogla I. Didaktikas teorētiskie pamati. Rīga: RaKa, 2001. 20. Žukovs L. Ievads pedagoģijā. Rīga: RaKa, 1997. 21. Žukovs L. Pedagoģijas vēsture. Rīga: RaKa, 2001.

Дополнительная литература

1. Čehlova Z. Izziņas aktivitāte mācībās. Rīga: RaKa, 2002. 2. Hahele R. Pašnovērtējums mācību procesā. Rīga: RaKa, 2006. 3. Katane I. Paradigmas Latvijas izglītības vidē mūsdienās. Jelgava: LLU TF IMI, 2007. 117 lpp. Monogrāfisko pētījumu sērija „Izglītības ekoloģija”. 4. Katane I. Pedagoģijas teorētiskie pamati. Rīga: BUTS, 2006. 5. Katane I., Kalniņa I. Skolēnu personības konkurētspējas attīstība neformālās komercizglītības vidē. Jelgava: LLU, 2010. 331 lpp. 6. Katane I., Katans E., Lietapure S. Bērncentrētās izglītības vides multifunkcionalitāte audzināšanas kontekstā. No: "Sabiedrība. Integrācija. Izglītība", 2. krāj. Rēzekne: RTA, 2018, 212.-228. lpp. 7. Sēja T. Profesionālās izglītības attīstība Latvijas reģionos. Jelgava: LLU, 2008. 8. Šmite A. Pedagoģisko darbinieku tālākizglītība Latvijā (1944-1990). Rīga: RaKa, 2018. 9. Vedins I. Mācīšanas māksla. Rīga: Avots, 2011. 10. Ильин Е.П. Психология общения и межличностных отношений. Москва: Питер, 2009.

Периодика и другие источники информации

1. Journal of Science Education. ISSN 0124 – 5481 2. Pedagogy and Teachers’ Education. University of Latvia. ISSN 1407- 2157. 3. Laikraksts Izglītība un kultūra. Rīga, IZM, ISSN 1407-4036.