Kurs-Code PārZP043

Kreditpunkte 4.50

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)

Bestätigt am (Datum)21.03.2018

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Jeļena Zagorska

Vorkenntnisse

PārZ1013,

PārZ1015,

PārZ3089,

Ersetzte Kurs

PārZR002 [GPARR002]

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Metodiskais materiāls prašu īstenošanai Pārtikas Tehnoloģijas fakultātē, https://www.ptf.llu.lv/sites/ptf/files/2020-04/Prakses_nolikums_2020.pdf;
2. Uzņēmumā esošā pieejamā informācija par jaunu produktu izstrādi.
3. Mitra J. The business of innovation. 1st edition. Thousand Oaks, CA: SAGE Pub., 2017. ISBN 9781446210802.
4. Trott P. Innovation management and new product development. 6th edition. Harlow, England: Pearson, 2017. 635 p. ISBN 9781292133423

Weiterfuhrende Literatur

1.The crisis of food brands: sustaining safe, innovative and competitive food supply. Edited by A. Lindgreen, M. K. Hingley, J. Vanhamme. Farnham, Surrey ;Burlington, VT: Gower, 2009. 352 p.
2.Latvijas Republikas tiesību akti [tiešsaiste] [skatīts 05.12.2018.]. Pieejams: www.likumi.lv
3.European Union: Regulations, Directives and other acts [tiešsaiste] [skatīts 05.12.2018.]. Pieejams: https://europa.eu/european-union/eu-law/legal-acts_en.
4. Noformēšanas vadlīnijas, https://www.ptf.llu.lv/sites/ptf/files/2021-02/Noformesanas_noteikumi_2020_PTF.pdf

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. EIT Food, https://www.eitfood.eu.
2. The European Federation of Food Science and Technology, https://www.effost.org/default.aspx.