Код курса PārZP041

Кредитные пункты 6

Общее количество часов162

Количество часов самостоятельной работы студента162

Дата утвеждения курса12.10.2011

Разработчик курса

author

Sandra Īriste

Учебная литературa

1. Bergin T. An introduction to data analysis (2018). Thousand Oaks, CA: SAGE Publications Ltd, 269 p.
2. Croucher S.M. Understanding communication research methods (2019). New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 323 p.
3. Kristapsone S. Statistiskās analīzes metodes pētījumā (2020). Rīga: Biznesa augstskola Turība, 477 lpp.
4. Praude V. Pārdošanas vadība (2018). Rīga: Biznesa augstskola Turība, 407 lpp.
5. Tarling K. The service organization (2023). London: London Publishing Partnership, 268 p.

Дополнительная литература

1. Deiss R. Digital marketing (2017). Hoboken, NJ: Wiley, 334 p.
2. Eagle L. Marketing communications (2021). New York: Routledge, 401 p.
3. Esteban-Bravo M. Marketing research methods (2021). Cambridge: Cambridge University Press, 862 p.
4. Kelmere L. Ievads grāmatvedībā jeb Grāmatvedības pamati: teorija un uzdevumi (2020). Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 255 lpp.
5. Liniņa I. Kā piesaistīt un noturēt pircēju (2018). Rīga: Biznesa augstskola Turība, 187 lpp.
6. Percy L. Strategic integrated marketing communications (2018). Abingdon, Oxon: Routledge, 305 p.
7. Praude V. Pārdošanas vadība (2018). Rīga: Biznesa augstskola Turība, 407 lpp.
8. Walker J.R.The restaurant: from concept to operation. (2014). Hoboken, New Jersey: Wiley, 492 p.
9. Weeden C., Boluk K. Managing ethical consumption in tourism (2014). New York: Routledge, 254 p.
10. Wirtz J. Services marketing (2016). New Jersey: World Scientific, 783 p.