Kurs-Code MežZ3061

Kreditpunkte 3

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81

Vorlesungen (Stundenzahl)22

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge10

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)49

Bestätigt am (Datum)24.09.2013

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Sigita Alksne

author

Andrejs Domkins

Vorkenntnisse

Ekon1002,

MežZ3060,

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Kotlers F. Mārketinga pamati. Rīga: Jumava, 2006. 648 lpp.
2. Praude V. Mārketings (teorija un prakse). 1.grāmata. 3.pārstrād. un papild. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
3. Praude V. Mārketings (teorija un prakse). 2.grāmata. 3.pārstrād. un papild. izd. Rīga: Burtene, 2011. 340 lpp.
4. Tirgzinības pamati: mācību līdzeklis. 2.papildinātais izdevums. Rīga: Jumava, 2007. 312 lpp.

Weiterfuhrende Literatur

1. Kotler P. Marketing Management. The Millennium Edition. Upper Saddle River, N.J.: Prentice-Hall, 2000. 718 p.
2. Juslin H., Hansen E. Strategic Marketing in the Global Forest Products Industries. Corvallis, OR, USA, 2002. 978 p.
3. Armsa B. Vietējais mārketings. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 144 lpp.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Laikraksts "Holz-Zentralblatt", ISSN 0018-3792
2. Žurnāls "Baltijas Koks", ISSN 1407-6667
3. Žurnāls "ForestProductSociaty", ISSN 00157473