Code du cours MākZ3028
Crédits 3
La quantité totale d'heures en classe81
Nombre de conferences12
Nombre de travaux pratiques et des séminaires20
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant49
Date de l'approbation du cours09.02.2016
1. Briška I. Kompozīcija. Rīga: Zvaigzne ABC. 2007. 54 lpp. 2. Beringtons B. Vizuālā komunikācija. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2009. 240 lpp. 3. Veide M. Reklāmas psiholoģija. Rīga: Jumava.2006. 247 lpp. 4. Ralfs M. Kā iekarot klientu. Rīga: Juglas tipogrāfija, 2000. 206 lpp.
1. Stražnovs G. Reklāma praktiskajā biznesā. Rīga: Merkūrijs LAT, 2004. 191 lpp. 2. Kavacs V. Mākslas valodas pamati. Rīga: Zvaigzne ABC, 1999. 91 lpp. 3. Drysdale J. Design’s iron fist [tiešsaiste] [skatīts 12.04.2016.]. Pieejams: http://www.aiga.org/16-free-design-ebooks/
1. Deko. Rīga: Santa. ISSN 1407-7027 2. Free online magazines for Designers [tiešsaiste]. [skatīts 12.04.2016.]. Pieejams: http://www.hongkiat.com/blog/42-free-online-magazines-for-designers/ 3. Commucation Arts [tiešsaiste] [skatīts 12.04.2016.]. Pieejams: http://www.allyoucanread.com/