Kurs-Code MākZ3028

Kreditpunkte 3

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81

Vorlesungen (Stundenzahl)12

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge20

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)49

Bestätigt am (Datum)09.02.2016

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Inta Paulsone

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Briška I. Kompozīcija. Rīga: Zvaigzne ABC. 2007. 54 lpp. 2. Beringtons B. Vizuālā komunikācija. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2009. 240 lpp. 3. Veide M. Reklāmas psiholoģija. Rīga: Jumava.2006. 247 lpp. 4. Ralfs M. Kā iekarot klientu. Rīga: Juglas tipogrāfija, 2000. 206 lpp.

Weiterfuhrende Literatur

1. Stražnovs G. Reklāma praktiskajā biznesā. Rīga: Merkūrijs LAT, 2004. 191 lpp. 2. Kavacs V. Mākslas valodas pamati. Rīga: Zvaigzne ABC, 1999. 91 lpp. 3. Drysdale J. Design’s iron fist [tiešsaiste] [skatīts 12.04.2016.]. Pieejams: http://www.aiga.org/16-free-design-ebooks/

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Deko. Rīga: Santa. ISSN 1407-7027 2. Free online magazines for Designers [tiešsaiste]. [skatīts 12.04.2016.]. Pieejams: http://www.hongkiat.com/blog/42-free-online-magazines-for-designers/ 3. Commucation Arts [tiešsaiste] [skatīts 12.04.2016.]. Pieejams: http://www.allyoucanread.com/