Kurs-Code MākZ3028
Kreditpunkte 3
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81
Vorlesungen (Stundenzahl)12
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge20
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)49
Bestätigt am (Datum)09.02.2016
1. Briška I. Kompozīcija. Rīga: Zvaigzne ABC. 2007. 54 lpp. 2. Beringtons B. Vizuālā komunikācija. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2009. 240 lpp. 3. Veide M. Reklāmas psiholoģija. Rīga: Jumava.2006. 247 lpp. 4. Ralfs M. Kā iekarot klientu. Rīga: Juglas tipogrāfija, 2000. 206 lpp.
1. Stražnovs G. Reklāma praktiskajā biznesā. Rīga: Merkūrijs LAT, 2004. 191 lpp. 2. Kavacs V. Mākslas valodas pamati. Rīga: Zvaigzne ABC, 1999. 91 lpp. 3. Drysdale J. Design’s iron fist [tiešsaiste] [skatīts 12.04.2016.]. Pieejams: http://www.aiga.org/16-free-design-ebooks/
1. Deko. Rīga: Santa. ISSN 1407-7027 2. Free online magazines for Designers [tiešsaiste]. [skatīts 12.04.2016.]. Pieejams: http://www.hongkiat.com/blog/42-free-online-magazines-for-designers/ 3. Commucation Arts [tiešsaiste] [skatīts 12.04.2016.]. Pieejams: http://www.allyoucanread.com/