Kurs-Code MākZ3027

Kreditpunkte 3

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81

Vorlesungen (Stundenzahl)18

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge14

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)49

Bestätigt am (Datum)16.01.2016

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Inta Paulsone

author

Ēriks Kronbergs

author

Laura Boldiševica

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Beringtons B. Vizuālā komunikācija. Rīga: sia “Jāņa Rozes apgāds”, 2009. 240 lpp.
2. Praude V., Beļčikovs J. Mārketings. Rīga, Ķekava: Vaidelote, 1999. 559 lpp.
3. Ralfs M. Kā iekarot klientu. Rīga: Juglas tipogrāfija, 2000. 206 lpp.
4. Stražanovs G. Reklāma praktiskajā biznesā. Rīga: Merkūrijs LAT, 191 lpp.
5. Aspelund K. The design process. New York: Fairchild Books, 2010. 304 p.
6. Rozenfelds J. Intelektuālais īpašums. Rīga: Zvaigzne ABC, 2008. 272 lpp.
6. Baltvilka M., Greivulis J. Intelektuālā īpašuma aizsardzība. Rīga: Izd. RTU 2006. 266 lpp.

Weiterfuhrende Literatur

1. Hellers S., Andersone G. Grafiskā dizaina rokasgrāmata. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2016.
2. Kavacs V. Mākslas valodas pamati. Rīga: Zvaigzne ABC, 1999. 91 lpp.
3. Hellers R. Prasme pārdot. Rīga: Zvaigzne ABC, 1999. 72 lpp.
4. Drysdale J. Design’s iron fist [tiešsaiste] [skatīts 12.12.2020.]. Pieejams: http://www.aiga.org/16-free-design-ebooks/.
5. Milton A., Rodgers P. Research Methods for Product Design. Laurence KIng Publishing, 2013. 190 p.
6. Milton A., Rodgers P. Product Design. Laurence King Publishing, 2011. 240 p.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Deko. Rīga: Santa. ISSN 1407-7027
2. Free online magazines for Designers [tiešsaiste]. [skatīts 12.04.2020.]. Pieejams: http://www.hongkiat.com/blog/42-free-online-magazines-for-designers/
3. Commucation Arts [tiešsaiste] [skatīts 12.04.2020.]. Pieejams: www.allyoucanread.com/