Kurs-Code MākZ2001

Kreditpunkte 2

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)32

Vorlesungen (Stundenzahl)10

Arbeit im Labor (Stundenzahl)22

Bestätigt am (Datum)20.04.2011

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Inta Paulsone

author

Ivanda Spulle-Meiere

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Briška I. Kompozīcija. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 55 lpp. 2. Briška I. Perspektīva un telpiskums. Rīga: Zvaigzne ABC, 2003. 32 lpp. 3. Veide M. Reklāmas psiholoģija. Rīga: Jumava, 2006. 247 lpp. 4. Patens D. Kā veidot mārketingu. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 262 lpp.

Weiterfuhrende Literatur

1. Jurjāne A. Kompozīcija. Rīga: Neputns, 2005. 120 lpp. 2. Kundziņš M. Dabas formu estētika. Rīga: Madris, 2004. 168 lpp. 3. Bos B.E. Graphic Design since 1950. Thames & Hudson, 2007. 800 p.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Žurnāls "Studija". Rīga: Neputns, ISSN 1691-3094. 2. Žurnāls "Deko". Rīga: Santa, ISSN 1407-7027.