Code du cours KomZ3002

Crédits 3

La quantité totale d'heures en classe81

Nombre de conferences24

Nombre de travaux pratiques et des séminaires8

La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant49

Date de l'approbation du cours19.04.2021

Auteur du cours

author

Juris Vuguls

Manuels

1. Encyclopedia of Communication Theory. Editors: S. W. Littlejohn, K. A. Foss. Sage, 2009. 1174 p. [tiešsaiste] [Skatīts 19.04.2021.] https://teddykw2.files.wordpress.com/2013/10/encyclopedia-of-communication-theory.pdf
2. Krauklis J., Ločmelis J. Komunikāciju leksikons. Rīga: Jumava, 2004. 208 lpp.
3. Herbsts D. Komunikācija uzņēmumā. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 119 lpp.
4. Reņģe V. Mūsdienu organizāciju psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 215 lpp.

Ouvrages supplémentaires

1. Milēviča I. Ievads komunikācijas teorijās. Lekciju konspekts [tiešsaiste] [skatīts 10.12.2021.]. Pieejams: https://www.alberta-koledza.lv/upload/old/downloads/Ievads_komunik_teorijas.pdf
2. Rozenvalde I. Preses lasītāja svešvārdu vārdnīca. Rīga: Nordik, 2004. 520 lpp.
3. Frīdmens T.L. Pasaule ir plakana: īsa 21. gadsimta vēsture. Rīga: Jumava, 2009. 566 lpp.

Périodiques et d`autres ressources d`information

1. Psiholoģijas pasaule: PP. Rīga: Daro Cēsis. 2007.-2010. ISSN 1691-0435
2. International Journal of Marketing & Business Communication. ISSN: 2277-484X. Pieejams: http://manuscript.publishingindia.com/index.php/IJMBC
3. Journal of Business Communication. Published by Sage Publications. ISSN (printed) 0021-9436. ISSN (electronic) 1552-4582.