Code du cours Ekon4078

Crédits 3

La quantité totale d'heures en classe81

Nombre de conferences16

Nombre de travaux pratiques et des séminaires16

La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant49

Date de l'approbation du cours16.02.2016

Auteur du cours

author

Linda Medne

Connaissances de base

Ekon2017,

Ekon3120,

PārZ3066,

VadZ3058,

Manuels

1. Alsiņa R., Gertners G. Uzņēmējdarbības plānošanas principi un metodes. Rīga: RTU, 2007. 229 lpp.
2. Barrow P. Biznesa plāni: kā tos uzrakstīt un īstenot. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2008. 213 lpp.
3. Blackwell E. How to prepare a business plan. London: Kogan Page, 2008. 182 lpp.
4. Rurāne M.Uzņēmējdarbības organizācija un plānošana. Rīga : Biznesa augstskola Turība, 2002. 330 lpp.

Ouvrages supplémentaires

1. Lynn J. Start Your Own Restaurant and more. Irvine, Calif.: Entrepreneur Press, 2009. 274 lpp.
2. Kotlers F. Kotlers par mārketingu: kā radīt, iekarot tirgu un dominēt tajā. Tulk. no angļu val. Rīga : Lietišķās informācijas dienests, 2007. 269 lpp.
3. Walker J. R. The restaurant: from concept to operation. Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons, 2007. 493 lpp.
4. Wood M. B. Essential guide to marketing planning. Harlow: Prentice Hall Financial Times, 2007. 268 lpp.

Périodiques et d`autres ressources d`information

1. Kapitāls: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga: Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505
2. Biznesa psiholoģija. Ikšķile: Saules bite. ISSN 1691-3183
3. Forbes. Rīga: SK Media. ISSN 1691-6018