Code du cours Ekon3106

Crédits 2

La quantité totale d'heures en classe80

Nombre de conferences16

Nombre de travaux pratiques et des séminaires16

La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant48

Date de l'approbation du cours27.09.2011

Auteur du cours

author

Rosita Zvirgzdiņa

Manuels

1. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011.- 522 lpp.
2. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011.- 348 lpp.
3. Kotlers F. Mārketinga pamati. Rīga: Jumava, 2006.- 648 lpp.
4. Stražnovs G. Reklāma praktiskajā biznesā. Rīga: Merkūrijs LAT, 2004.- 191 lpp.

Ouvrages supplémentaires

1. Kotlers F.Mārketings no A līdz Z. Rīga: Jumava,2007. - 204 lpp.
2. Džerijs Hārts un Dr. Bete Dausta, Panākumu plāns: e-MĀRKETINGS. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2007. - 314 lpp.
3. Patens D., Kā veidot mārketingu. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. - 262 lpp.

Périodiques et d`autres ressources d`information

1. Dienas bizness: nedēļas laikraksts: Latvijas biznesa avīze. Rīga: Diena: Dagens Industri, 2005. - ISSN 1407-2041.
2. Kapitāls: žurnāls lietišķiem cilvēkiem: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga: Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505.
3. European Journal of Marketing Published by Emerald Insight. ISSN: 0309-0566.