Code du cours Ekon3104

Crédits 3

La quantité totale d'heures en classe81

Nombre de conferences20

Nombre de travaux pratiques et des séminaires12

La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant49

Date de l'approbation du cours19.11.2019

Auteur du cours

author

Arnis Lēnerts

Connaissances de base

Ekon2128,

Ekon3106,

Ekon3108,

Ekon3115,

Psih3010,

Soci2036,

VadZ3038,

Manuels

1. Lektauers A., Merkurjevs J., Romānovs A. Elektroniskā komercija: mācību līdzeklis. Rīga: RTU, 2008, 124 lpp
2. Turban E., King D., Lang J. Introduction to Electronic Commerce, 3/E, Prentice Hall, 2011, 928 pp.

3. Stabulnieks J. E-komercijas stratēģija mazos un vidējos uzņēmumos. Rokasgrāmata. Latvijas Tehnoloģiskais centrs, 2010.

Ouvrages supplémentaires

1. Digitālais mārketings. Informācijas tehnoloģiju nozares konkurētspējas un eksportspējas paaugstināšana. Mācību materiāls. Projekta Nr. Nr.3.2.1.1/16/A/004. 2016, 47 lpp.
2. Atstāja Dz., Dimante Dž., Brīvers I. u.c. Vide un ekonomika. Monogrāfija. Rīga, LU, 2011, 256 lpp.

3. Hārts Dž., Dausta B. Pasākumu plāns: e – mārketings. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2007, 314 lpp.

Périodiques et d`autres ressources d`information

1. E-komercijas jaunumi – www.ecommercetimes.com
2. Ekonomikas ministrija http://www.em.gov.lv

3. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs – www.ptac.gov.lv/lv/content/par-e-komerciju