Код курса Ekon3104

Кредитные пункты 3

Общее количество часов81

Kоличество часов лекций20

Kоличество часов семинаров и практических занятий12

Количество часов самостоятельной работы студента49

Дата утвеждения курса19.11.2019

Разработчик курса

author

Arnis Lēnerts

Предварительные знания

Ekon2128,

Ekon3106,

Ekon3108,

Ekon3115,

Psih3010,

Soci2036,

VadZ3038,

Учебная литературa

1. Lektauers A., Merkurjevs J., Romānovs A. Elektroniskā komercija: mācību līdzeklis. Rīga: RTU, 2008, 124 lpp
2. Turban E., King D., Lang J. Introduction to Electronic Commerce, 3/E, Prentice Hall, 2011, 928 pp.

3. Stabulnieks J. E-komercijas stratēģija mazos un vidējos uzņēmumos. Rokasgrāmata. Latvijas Tehnoloģiskais centrs, 2010.

Дополнительная литература

1. Digitālais mārketings. Informācijas tehnoloģiju nozares konkurētspējas un eksportspējas paaugstināšana. Mācību materiāls. Projekta Nr. Nr.3.2.1.1/16/A/004. 2016, 47 lpp.
2. Atstāja Dz., Dimante Dž., Brīvers I. u.c. Vide un ekonomika. Monogrāfija. Rīga, LU, 2011, 256 lpp.

3. Hārts Dž., Dausta B. Pasākumu plāns: e – mārketings. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2007, 314 lpp.

Периодика и другие источники информации

1. E-komercijas jaunumi – www.ecommercetimes.com
2. Ekonomikas ministrija http://www.em.gov.lv

3. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs – www.ptac.gov.lv/lv/content/par-e-komerciju