Code du cours Ekon2069

Crédits 1.50

La quantité totale d'heures en classe40

Nombre de conferences8

Nombre de travaux pratiques et des séminaires8

La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant24

Date de l'approbation du cours13.10.2020

Auteur du cours

author

Raimonds Kupčs

Manuels

1. Praude V. Mārketings. 1. Grāmata. Rīga: Burtene, 2011. 528 lpp.

2. Praude V. Mārketings. 2. grāmata. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.

Ouvrages supplémentaires

1. Niedrītis J. Ē. Mārketings. 4. pārstrād. un papild. izd. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2008. 487 lpp.
2. Fisks P. Mārketinga ģēnijs. Jelgava: Jāņa Rozes apgāds, 2009. 390 lpp.
2. Dārziņa Ē. Vai mārketings ir lieki tēriņi? Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2011. 120 lpp.
3. Armsa B. Vietējais mārketings. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 144 lpp.

4. Kotlers F. Mārketinga pamati. Rīga: Jumava, 2006. 647 lpp.

Périodiques et d`autres ressources d`information

1. Kapitāls: žurnāls lietišķiem cilvēkiem: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga :Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505.
2. Dienas Bizness: nedēļas laikraksts: Latvijas biznesa avīze. Rīga: Diena: Dagens Industri, 2005-. ISSN 1407-2041
3. The Economist: London: Economist Newspaper Ltd. ISSN 0013-0613.
4. American Marketing Association: https://www.ama.org/
5. European Journal of Marketing. ISSN: 0309-0566, Online from: 1967.
6. Mārketings - www.alberts.lv
7. Tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēte - www.kantar.lv

8. Biznesa ziņu portāls – www.db.lv