Kurs-Code Ekon2069

Kreditpunkte 1.50

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)40

Vorlesungen (Stundenzahl)8

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge8

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)24

Bestätigt am (Datum)13.10.2020

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Raimonds Kupčs

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Praude V. Mārketings. 1. Grāmata. Rīga: Burtene, 2011. 528 lpp.

2. Praude V. Mārketings. 2. grāmata. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.

Weiterfuhrende Literatur

1. Niedrītis J. Ē. Mārketings. 4. pārstrād. un papild. izd. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2008. 487 lpp.
2. Fisks P. Mārketinga ģēnijs. Jelgava: Jāņa Rozes apgāds, 2009. 390 lpp.
2. Dārziņa Ē. Vai mārketings ir lieki tēriņi? Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2011. 120 lpp.
3. Armsa B. Vietējais mārketings. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 144 lpp.

4. Kotlers F. Mārketinga pamati. Rīga: Jumava, 2006. 647 lpp.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Kapitāls: žurnāls lietišķiem cilvēkiem: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga :Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505.
2. Dienas Bizness: nedēļas laikraksts: Latvijas biznesa avīze. Rīga: Diena: Dagens Industri, 2005-. ISSN 1407-2041
3. The Economist: London: Economist Newspaper Ltd. ISSN 0013-0613.
4. American Marketing Association: https://www.ama.org/
5. European Journal of Marketing. ISSN: 0309-0566, Online from: 1967.
6. Mārketings - www.alberts.lv
7. Tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēte - www.kantar.lv

8. Biznesa ziņu portāls – www.db.lv