Код курса Ekon2069

Кредитные пункты 1.50

Общее количество часов40

Kоличество часов лекций8

Kоличество часов семинаров и практических занятий8

Количество часов самостоятельной работы студента24

Дата утвеждения курса13.10.2020

Разработчик курса

author

Raimonds Kupčs

Учебная литературa

1. Praude V. Mārketings. 1. Grāmata. Rīga: Burtene, 2011. 528 lpp.

2. Praude V. Mārketings. 2. grāmata. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.

Дополнительная литература

1. Niedrītis J. Ē. Mārketings. 4. pārstrād. un papild. izd. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2008. 487 lpp.
2. Fisks P. Mārketinga ģēnijs. Jelgava: Jāņa Rozes apgāds, 2009. 390 lpp.
2. Dārziņa Ē. Vai mārketings ir lieki tēriņi? Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2011. 120 lpp.
3. Armsa B. Vietējais mārketings. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 144 lpp.

4. Kotlers F. Mārketinga pamati. Rīga: Jumava, 2006. 647 lpp.

Периодика и другие источники информации

1. Kapitāls: žurnāls lietišķiem cilvēkiem: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga :Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505.
2. Dienas Bizness: nedēļas laikraksts: Latvijas biznesa avīze. Rīga: Diena: Dagens Industri, 2005-. ISSN 1407-2041
3. The Economist: London: Economist Newspaper Ltd. ISSN 0013-0613.
4. American Marketing Association: https://www.ama.org/
5. European Journal of Marketing. ISSN: 0309-0566, Online from: 1967.
6. Mārketings - www.alberts.lv
7. Tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēte - www.kantar.lv

8. Biznesa ziņu portāls – www.db.lv