Kurs-Code Ekon2068

Kreditpunkte 2

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)32

Vorlesungen (Stundenzahl)16

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge16

Bestätigt am (Datum)19.11.2019

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Sandija Zēverte-Rivža

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Denisons D. Ievads reklāmā. Rīga: Kamene, 2000. 94 lpp.
2. Praude V., Šalkovska J. Mārketinga komunikācijas. 1.sējums. Rīga: Vaidelote, 2005. 484.lpp.
3. Praude V., Šalkovska J. Mārketinga komunikācijas. 2.sējums. Rīga: Vaidelote, 2006. 453.lpp.
4. Veide M. Reklāmas psiholoģija. Rīga: Jumava, 2006. 247 lpp.

Weiterfuhrende Literatur

1. Kotler P., Armstrong G., Cunningham P. H. Principles of marketing. Scarborough, Ontario: Prentice Hall Canada, 1999. 803 lpp.
2. Ценев В. Психология рекламы. Москва: Бератор, 2003. 200 c.
3. Belch G., Belch M. Advertising and Promotion An Integrated Marketing Communications Perspective. 7th ed. McGraw-Hill Irwin, 2007. 820 p.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. European Journal of Marketing Published by Emerald Insight. ISSN: 0309-0566.
2. Dienas bizness: nedēļas laikraksts: Latvijas biznesa avīze. Rīga: Diena: Dagens Industri, 2005-. ISSN 1407-2041.
3. Kapitāls: žurnāls lietišķiem cilvēkiem: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga: Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505.