Code du cours Citi5006

Crédits 2

La quantité totale d'heures en classe32

Nombre de conferences16

Nombre de travaux pratiques et des séminaires16

Date de l'approbation du cours12.10.2011

Auteur du cours

author

Gita Skudra

Manuels

1. Frīmentls D. Aktīva klientu apkalpošana. Rīga: Zvaigzne ABC, 2006. 127 lpp.
2. Griffin A. Reputācijas vadības stratēģija: situāciju, krīžu un korporatīvās sociālās atbildības vadīšana. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2008. 220 lpp.
3. Līkopa V. Lietišķā etiķete starptautiskajā biznesā. Rīga: Zvaigzne ABC, 2003. 63 lpp
4. Redmond M. Etiquette today. Kingswood: Right Way, 2003

Ouvrages supplémentaires

1. Krišjānis A. Vīna pasaules rokasgrāmata. Rīga: Jumava, 2009. 176 lpp.
2. Odiņa A. Etiķete un protokols: sevis pilnveidošana un nevainojams uzvedības stils. Rīga: Apgāds Zelta grauds, 2009. 262 lpp.
3. Schwinghammer H. Taschen Knigge fűr Ihn. Augsburg: Weltbild GmbH, 2004. 412 p.

Périodiques et d`autres ressources d`information

1. Labu Apetīti!: žurnāls par ēdieniem. Rīga: Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1691-1024