Kurs-Code Citi4027
Kreditpunkte 3
Kursa papildus materiāli Citi4027_ Viesmilibas_uznemumu_strategiska_vadiba.pdf
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81
Vorlesungen (Stundenzahl)16
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge16
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)49
Bestätigt am (Datum)06.12.2016
Citi3065,
Citi3069,
Ekon3045,
PārZ3102,
VadZ3062,
VadZ3066,
1. Balode I. (2008). Tūrisma biznesa pamati. Rīga: Biznesa vadības koledža. 272.lpp
2. Ivanova M., Ivanov S., Magnini V. (2016). The Routledge Handbook of Hotel Chain Management. New York: Routledge, pp.12- 27.
3. Freijers V. Tūrisma mārketings: Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2011. 621 lpp.
4. Kalve I. Apseglot pārmaiņu vējus: stratēģiskā un pārmaiņu vadība. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2005. 295 lpp.
5. Lake N. Stratēģiskā plānošana: praktisks mācību līdzeklis. Rīga: Multineo, 2007. 247 lpp.
6. Baye M.R. Managerial Economics and Business Strategy. Boston: McGraw-Hill/Irwin, 2009. 623 p.
7. Hill C.W.L. Strategic Management: and Integrated Approach. Boston, USA: Houghton Mifflin, 2008. 1072 p.
Enz A. Cathy. Hospitality strategic Management: Concepts and cases. Wiley J. & Sons: 2009. 696 p.
-