Kursa kods Arhi5044

Kredītpunkti 7.50

Maģistra darbs I

Zinātnes nozareMūzika, vizuālās mākslas un arhitektūra

Zinātnes apakšnozareAinavu arhitektūra

Kopējais stundu skaits kursā200

Kursa apstiprinājuma datums18.12.2013

Atbildīgā struktūrvienībaBūvniecības un kokapstrādes institūts

Kursa izstrādātājs

author

Māra Urtāne

Dr. phil.

Kursa anotācija

Pētniecības projekta veikšana par ainavu arhitektūras aktuālām tēmām, iegūto rezultātu noformēšana.

Kursa rezultāti un to vērtēšana

• Students iegūst zināšanas: par ainavu arhitektūras attīstību un jaunākajām tendencēm un koncepcijām ainavu arhitektūrā radošai domāšanai un pētniecībai;
• prasmes: spēj izskaidrot un diskutēt par kompleksiem ainavu arhitektūras aspektiem ar speciālistiem un sabiedrību;
• kompetence: spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt kompleksas ainavu arhitektūras problēmas.

Kursa saturs(kalendārs)

1 Pētījuma aktualitātes, zinātniskais un filozofiskais pamatojum izstrāde
2 Zinātniski pētniecisko metožu izvēle
3 Literatūras studijas

Prasības kredītpunktu iegūšanai

Iesniegts kvalitatīvi izstrādāts maģistra darba plāns.

Obligātā literatūra

1. Spens M. Modern landscape. London: Phaidon Press, 2003. 239 p.

Papildliteratūra

1. LaGro Jr. J.A. Site Analysis. A Contextual Approach to Sustainable Land Planning and Site Design. New Jersey: John Wiley & Sons, 2008. 372 p.
2. Thompson I.H. Ecology. Community and Delight. London: E&FN Spon, 1999. 188 p.
Pieejama 2000.g.e-grāmata:
Thompson I.H. Ecology, Community and Delight. [tiešsaiste]. London: E&FN Spon, 2000. 218 p. [skatīts 08.07.2014.]. Pieejama: http://www.questia.com/library/109201390/ecology-community-and-delight-sources-of-values

Periodika un citi informācijas avoti

1. Journal of Landscape Architecture (Jola). [tiešsaiste] : European Council of Landscape Architecture Schools (ECLAS). Online ISSN 1862-6033. [skatīts 08.07.2014.]. Pieejams: http://www.jola-lab.eu/www/issues.html

Piezīmes

Kurss iekļauts akadēmiskās maģistra studiju programmas "Ainavu arhitektūra" pilna laika studiju programmas obligāto studiju kursu daļā.